Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie wellness centra
Skulínková, Martina
Cílem této práce je navržení vhodné komunikační strategie pro wellness centrum thajských masáží ABC. Dílčím cílem je určení tržního potenciálu pro toto centrum. Teoretická část obsahuje obecné poznatky týkající se problematiky marketingu služeb, komunikačního mixu a marketingového výzkumu konkrétně dotazníkové- ho šetření. V praktické části byly použity analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza, analýza současného komunikačního mixu a cílových segmentů. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření byl zjištěn tržní potenciál a navrhnuta nová komunikační strategie, kterou centrum může využít k celkovému rozvoji a zvýšení obratu. K doporučeným návrhům byl sestaven časový harmonogram a rozpočet. Návrhy a doporučení lze zobecnit pro firmy poskytující služby v oblasti wellness.
Tržní prostředí významných technologických firem
Raichel, Vilém
Bakalářská práce zjišťuje, zda se nejvýznamnější technologické firmy moderního světa nacházejí v oligopolním postavení. Cílem práce je potvrzení, či vyvrácení zvolené oligopolní teorie, která bude specificky stanovena v rešeršní části práce. V této části budou také stručně shrnuty vybrané firmy. V další části budou vybrané body aplikovány na uvedené firmy. Výzkum je zaměřen především na aktuální stav společností, tedy období roku 2017 a 2018.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.